19 Mayıs 2009 Salı

Kayıp Bloglar

Yıllar sonra memlekete dönmek gibi.

Kimse kalmamış. Bloglar kapanmış, profiller silinmiş. Taşınıp ulaşılamayan eski arkadaşlar gibi. Ya da gizlenen bloglar... Onlar da telefona çıkmayan arkadaşlar gibi.

Önceden dedim, ben herkesi özlüyorum. Geçmişin her bir anını. Hatırlamadıklarımı bile. Özlem de değil tam, merak sanki.

İşte okuduğum blog yazarlarını da merak ediyorum. Okuduğum, okuyan, yorumlar yazdığımız...

Hatta, bir şey demeden kaybolanlardan olduğu için kızsam da, hâlâ takip listesinde olduğum kişi bile ne yapıyor, merak ediyorum.

Neyse. Umarım herkes iyidir, yine bir yerlerde yazıyordur içindekileri.

Ha, unutuyordum az daha. Bu blog öleli çok oldu da, ruhu sıkışıp kaldı. Görevi bitmemişti henüz. Perili ev filmleri gibi. Değil ama benzer.

Bakalım, içe dolan karanlıklar mı taşar bir gün buraya, yoksa kulaklıktan sızan şarkılar mı? Belki de hiçbiri olmaz, kaybolur gider. Veda etmeye gerek yok ne de olsa.

3 yorum:

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

asıl yazmayan sizsiniz beyfendi :) ev işi noldu hallettin mi arkadaş falan?

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

sen tükenme canım... seni okumak güzel

wecarealot dedi ki...

:) Efenim ben yazamıyorum. Zaten öyle bir yetenek bahşedilmemiş bana, napayım... Sırf kişisel tatmin için ve dediğim gibi, içe dolan karanlıkları boşaltmak için...

Ev işi bekliyor hâlâ, ama okul sallantıda olduğu için belirsizlik coştu iyice :) Heyecanla bekliyoruz, okula mı devam, yoksa iş aramaya mı tekrar, yoksa askerlik mi? :)

Teşekkür ederim Tatlı Dillim, moral oldu bu söz bana :)